ANALISI METEO

ACCUWEATHER COME
LE SEOLE...

16/02/2019 18:23

Lo sapete che non amo le tendenze stagionali se non quelle del nostro amico Matteo che trovo sempre molto posate e attente a non sparar cassade massa grosse.


Solo che oggi Accuweather ha emesso la sua tendenza per la primavera ormai imminente (si anca se nei ultimi giorni par primavera, ve ricordo che semo ancora en inverno...almeno come stagion) e lesendola mè parso de veder el responso delle seole che emo fato a fine genar... ora non penso che i americani de ACCUWEATHER i se sia messi a far le seole anca lori e quindi le sò tendense i l'avarà tirè fora da qualche altra parte (lori i gà la tradision della talpa se no sbaglio) ma sta de fatto che anca lori i prevede per l'Europa e in particolar modo per la nostra penisola una primavera suta.


Ovviamente mi ghe credo poco perchè appunto le tendense stagionali iè spesso vere come la banconota da 3 euri ma se le se verifichesse saria una situassione de color marron (e no come la nutella ovviamente) almeno per la nostra region. Perchè ?


1) l'inverno (che non ghe stà) l'è sta povero de precipitassioni e con pochissima neve. Le precipitassioni invernali, soprattutto la neve le serve per empienir le nostre falde per le stagioni successive... e almeno finora le sà empienie davvero poco.


2) La primavera l'è la stagion più piovosa per la nostra zona e quindi le piogge le serve soprattutto per l'agricoltura ma la natura en generale per tirarse fora dall'inverno sensa però ancora nar a "ciucciar" acqua dai bacini... ma se no piove l'è evidente che l'acqua da li bisogna nar a torla...e essendo zà messe malotto le falde le rischiaria de nar ancora più basse


3) Primavera secca = Estate Calda ? ecco questa l'è un equasion che non sempre l'è vera ma ve spiego na roba. Se el terren l'è umido, quando farà caldon, tutto sto caldon en prima battuta el vegnarà utilisà almeno en parte per "sugar" la terra e ghe ne sarà poco da ributtar en atmosfera per scaldar subito for de misura l'aria... se la primavera l'è seca, de conseguensa l'è secco anca el terren e quindi el caldo estivo el finiria tutto a scaldar l'aria, visto che non el gà umidità da sugar nella terra.


Quindi...speremo che seole e accuweather el se sbaglà perchè se no l'è un casin... e pensemoghe su prima de dir "caspità piove e non posso mia nar a far ..qualsiasi cosa che preveda de star fora"


Ciao


 
Nessun commento per questo articolo.