METEOROLOGIA E TRADIZIONI

Il responso delle
Seole per il 2019

25/01/2019 16:51

Visto l'elevato numero di adesioni all'esperimento "seole 2019" per riussir a vegnerghene fora e darve un risultato entro sera, ho dovuo domandar aiuto alla NASA perchè la me prestesse i loro super computer. Quando gò telefonà e gò spiegà la situasion i m'ha dito : "No problem Meteo Caprino, de tradission of de seole is veri itristing. For dat iu can use auar compiuter fin che yu uont". E quindi grassie ai loro potenti mezzi, un foglio ecsel e na penna, ho calcolà quel che le oltre 250 prove ià tirà fora. Per far sembrar la roba ancora più seria, ho cavà i 10 risultati massa piovosi e 10 risultati massa suti e considerà tutti i altri.... e alla fine è vegnuo fora questo!!


CALENDARIO SEOLE 2019


Febbraio: Non el farà così schifo... piovoso el giusto

Marzo: Ghe el me compleanno quindi piove per forsa

April: Sol che spaca le piere come nel 2017

Maggio: Se pol veder i bogoni en giro, piovoso

Giugno: Tutti al mar che no piove

Luglio: Un po' de Camel non el fa mia mal...suto

Agosto: La prima acqua de agosto la rinfresca el bosco

Settembre: I porcini i se catarà zà sechi...suto

Ottobre: Casca le foie ... ma perchè no piove mia

Novembre: Pioggia, ma no massa

Dicembre: Se scia..su l'erba però

Gennaio: n'altro luamar come st'ano.


Bon... serve dirlo ancora una volta che la valenza scientifica è nulla, ma che è solo un bel modo per non far finire nel dimenticatoio vecchie tradizioni ormai scomparse?Comunque a gennaio vedaremo.


Bon ve saludo ma prima ringrassio la NASA per l'aiuto: "Uè Mister NASA tenchiu veri muc for iour elp. In giugn farem the boat of saint piter end paul, if I gavarò bisogn de elp te domando agein el compiuter ok?"

Nicola Bortoletto


 
Nessun commento per questo articolo.